Alla hjärtans dag

Den här dagen har egentligen aldrig intresserat mig, lika lite som halloween-spektaklet. För mig har det varit jippon som krämarvärlden skapat för att öka sina inkomster. Å andra sidan kanske man bör se det hela som något positivt också, något som bidrar till att hålla produktivitetshjulen snurrande med åtföljande arbetstillfällen. Och sedan är det naturligtvis rart att folk skickar hjärtan till varandra.

Det har trillat in några alla-hjärtans-dagshälsningar hos mig, så dem bör jag väl besvara. Därför gick jag till Google och sökte efter hjärtbilder. OJ! Jag fick cirka 92 miljoner träffar! Några av dem laddade jag ner:



Om du klickar på miniatyrbilderna här under så blir de lite större.




Den som vill titta på fler bilder av hjärtan kan börja här:

Kommentarer
Postat av: Siri

Vilka fina bilder :)

2009-02-14 @ 15:57:29
URL: http://barbiespussy.blogg.se/
Postat av: ElStiffo

Fint med hjärtan. Jag kan inte heller säga att jag är så involverad i alla hjärtans dag...

2009-02-15 @ 18:37:09
URL: http://elstiffo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0