Promenaden, del 5, kontraster





Kommentarer
Postat av: Erik

Här slår du huvudet på spiken! Såklart, det är därför jag trivs så bra i områdena, denna sköna blandning av gammalt och nytt. Fina foton, belyser perfekt blandningen.

Hoppas du får många sköna promenader under påsken, väl mött igen senare i vår, med en ljummen i gräset kanske ;-)

2009-04-09 @ 16:54:05
URL: http://erik56.blogg.se/
Postat av: Bosse

Ja, Erik, vi bor i en bra del av Stockholm. Det var kul att stöta ihop med dig i dag. Trevlig pratstund trots problemen som dryftades. Vi ses säkert på gamla Pladder när de öppnat för säsongen. Och, som sagt, glad påsk till dig och de dina!

:-)

2009-04-09 @ 17:08:38
Postat av: Laila

Jag kommer alltid att tycka att det byggdes vackrare hus förr... är väl en bakåtsträvare.. :-)

2009-04-09 @ 18:41:40
URL: http://blogg.lailanorman.se
Postat av: Bosse

Jag var nära att hålla med dig, Laila, men så kom jag att tänka på en del moderna hus som också är vackra ...

2009-04-10 @ 11:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0