Rorschach



"spring 2006, before 'crazy' came out :("
deliciousnunubot

Kommentarer
Postat av: Erik

Vilken läcker animation! Gillar hela grundidén, ja snacka de där bläckplumparna kan få igång fantasin. Har svårt för musiken, men förbaskat bra idé på animerad kortfilm! Kanske gjorts förr? Kommer kanske att göras en ny av mig..?! Är du igång?

Postat av: Bosse

Håller med om att musiken inte är så kul.

Jo, jag pular lite med små filmstumpar då och då, vid sidan om skrivandet. Tar en skrivpaus nu men fortsätter i början av juni.

2009-05-18 @ 16:55:51
Postat av: Erik

Själv har jag suttit och skrivit en arbetsansökan. Vi får väl se, tid tog det hur som helst... Börjar känna mig friskare, ingen feber längre. Alltid något att glädjas åt (när man nu inte är norrman).

2009-05-18 @ 18:12:38
Postat av: ElStiffo

Intressant, jag gillar kopplingarna till blod.Hmmm...måste nog se den några gånger till först.

2009-05-18 @ 20:12:58
URL: http://elstiffo.blogg.se/
Postat av: Laila

WOW!!! Själva animationen alltså.

2009-05-26 @ 00:52:32
URL: http://blogg.lailanorman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0