Full speed

Från den lugna sommarmorgonen till den inte lika lugna dagen. Ännu en ofullbordad videosnutt där Philip Glass musik får ljuda ostörd av bilder de sista minuterna.
Drömmen om en videokamera med hyfsad upplösning kvarstår.



Musik: Från Wish you were here med Pink Floyd. Meetings along the edge av Philip Glass.

PS: Har alla samma problem som jag med att videon hackar sig fram? Hos mig laddas den upp för lyssning bedrövligt långsamt. Inte ens om jag låter videon laddas upp i sin helhet innan jag spelar den går det att undvika det irriterande hackandet.

Kommentarer
Postat av: El Stiffo

När jag laddade upp hela först hade jag inga problem med hack. Men ibland går det inte att ladda upp hela först.Hur länge ska YouTube lagra allt folk lägger ut?

Jag gillar fåglarna första minuten, Och allt det mörka. Att molnen ser ut som tjocka klumpar. Att vågorna ser ut som om det var i en vattenpöl. Glasslåten var fin, basen och det rappa slutet.

2009-07-16 @ 21:30:36
URL: http://elstiffo.blogg.se/
Postat av: Erik

Snyggt klippt, roliga effekter. Trevlig liten film där musiken ibland verkar ligga helt rätt till bilderna (Vår vilja att söka relationer, hitta samband som spökar, antar jag.).

2009-07-17 @ 12:47:34
URL: http://erik56.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0