Byta bloggleverantör?

Jag har funderat på det länge. Det finns en del här på blogg.se som jag inte gillar. Inte vet jag om det kommer att fungera bättre på till exempel Blogger, men det verkar som om det finns en del faciliteter där som inte finns här. Åtminstone kanske det är lite enklare att få till en trevligare design på Blogger för en som inte är så hemma på html-kodning. Tills vidare kanske jag dubblerar med en blogg på båda ställena. Om någon vill titta in på det som kanske blir min nya bloggplats så går det bra att klicka på bilden. Välkomna!


Kommentarer
Postat av: Fröken Källgren

Tröttnade ju åxå på blogg.se

Blogspot har hittills fungerat jättebra så jag är helnöjd med bytet. Det är åxå busenkelt att fixa å trixa utan att behöva greja med html.

2009-07-19 @ 16:20:16
URL: http://frokenkallgren.blogspot.com
Postat av: Bosse/alias PappaB

Som du märker trampar jag i dina fotspår. ;-) Håller just nu på att orientera mig på den nya bloggplatsen. Övergången blir kanske inte lika hastig som din, antagligen lite mer successiv där jag håller båda bloggarna i gång, åtminstone ett tag framöver.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0