Det gick åt h-e ...

... med min föresats att inte röka på en hel månad. Jag lyckades visserligen skära ned på konsumtionen, men på det hela taget ser jag det som ännu ett misslyckande i kampen mot beroendet. Då kom det en länk från Lasse. Den ledde till en video på YouTube, ett ståupp-inslag från en gammal Letterman-show anno 1993. En för mig okänd ståuppare, Bill Hicks, skämtar om olika saker, allt från homosexuella äktenskap till rökning. Jag gjorde en redigering av videon och klippte ut det som handlade om rökning. Sedan kände jag mig lite mindre besviken över mitt eget tillkortakommande. Kolla:


Kommentarer
Postat av: Lars E



Snyggt, Du fick med kvintessensen. Visst är det fint med molnfri himmel men ett litet nu och då...

2009-02-09 @ 23:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0