Bilder från i går.






Kommentarer
Postat av: Lena

Sitter pâ Navaluengas locutorio och tittar pâ dina vackra bilder. Det gâr inte att beställa internet bredband hem sâ för tillfället fortsätter mina korta stunder vid olika datorer för att kika pâ ditt liv i Stockholm... Ringer snart.

2008-09-30 @ 12:16:19
Postat av: Bosse

Aj då, Lena, vad tråkigt att det ska vara så besvärligt att få bredband i Rincon. Men vi får väl hålla oss till den uråldriga telefonkommunikationen så länge.

2008-10-01 @ 16:05:51
Postat av: petra

Hej!

vilka härliga bilder!

Verkar vara fantastiskt i Spanien!

Ibland så skulle jag vija våga bryta det jag har nu och flytta till kanske spanien och öppna ett eget lite café eller något.

Göra något annat ett tag i mitt liv.

bästa hälsningar från

en Karlstad bo

Petra



2008-10-01 @ 16:15:47
URL: http://karlbergsblogg.blogg.se/
Postat av: Bosse

Ibland blir man glatt överraskad här på bloggens kommentarsida när någon okänd person plötsligt lägger in några ord, och särskilt roligt blir det naturligtvis om kommentaren är positiv. Som nu med Petra från Karlstad.

Javisst, Petra, visst vore det häftigt om man kunde bosätta sig i ett lite varmare land, åtminstone för en tid, typ över vinterhalvåret. Under varje besök i Spanien känner jag så. Men så känner jag också när jag är i Israel och Thailand. Att lära sig spanska vore förstås lite enklare än att ta itu med hebreiska eller thai. Om jag flyttade tillbaka till Karlstad så vore det väl ännu knepigare; värmländskan är inte lätt att jobba in. ;-)

2008-10-01 @ 16:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0