Naudo igen!

Jag har prenumererat på den här killens videor på YouTube sedan länge. Det innebär att så snart han lägger ut något nytt så får jag ett mail om det. Och nya inspelningar lägger han ut hela tiden, med täta intervall. Jag fascineras över med vilken lätthet och självklar musikalitet han hanterar sitt instrument. (Ett sting av avund upplevs understundom ... ;-))
Lyssna och titta här hur lekande lätt han tar sig igenom de avancerade ackorden i Elton Johns genialt vackra alster "Yellow brick road". Vad ska han med plektrum till, med dom naglarna!


Kommentarer
Postat av: Siri

Tack! Julia har tagit den, en kompis som brukar hyra en studio ibland och knäppa lite. hon har precis börjat medialinjen och vill bli fotograf :)

P.s Jag vill fortfarande att du parar ihop mig med din son ;)

2008-10-29 @ 23:33:19
URL: http://barbiespussy.blogg.se/
Postat av: Siri

Fast jag har ju pillat endel med den i photoshop också!!

2008-10-29 @ 23:34:56
URL: http://barbiespussy.blogg.se/
Postat av: Bosse

Då har ni gjort ett snyggt jobb, du och Julia.



Hm, ska jag bli kopplare nu också? ;-) Vad tror du att sonens kvinna skulle tycka om det? Hehe, jag förhåller mig nog passiv här.



2008-10-29 @ 23:47:01
Postat av: Erik

Tänkte kommentera musiken, hmm. Verkligen lekande lätt. Låten är, precis som du skriver, rätt komplicerad, men Naudo spelar så fjäderlätt. Skickligt. Troligen på någon bar/nattklubb. Man anar att folk kanske inte bryr sig så mycket, men applåder får han. Undrar hur många talanger som stannar på denna brödfödeharvar-på dörren-nivå?

2008-10-30 @ 09:15:24
URL: http://erik56.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0