bored.com

Via Lailas blogg kom jag i kontakt med en kul sajt som tål att undersökas lite närmare, bored.com. Där finns bland annat ett lite skojigt "personlighetsmålande" som presenteras så här:
Create Your Own Masterpiece!
Take a quick personality test to produce your very own work of art. No artistic experience is required. Our site will evaluate your answers and develop the painting for you. You can then send the link to friends or show off your work of art on your blog, webpage or MySpace page.

Jag testade mig själv genom att kryssa i några parametrar som hjälpligt beskrev olika sidor av mig. Den första bilden blev så här:



Jag gjorde om proceduren och valde alternativ som inte alls beskrev mig. Resultatet:



Tredje gången kryssade jag i snabbt och slumpartat:



Den fjärde gången vet jag inte vad som hände:



Testa själv här.

Kommentarer
Postat av: Erik

Festligt! Jag har också testat, och länkat hit till ditt inlägg :-) Kolla får du se!

2008-11-09 @ 22:52:16
URL: http://erik56.blogg.se/
Postat av: Bosse

Siri, det där kändes väldigt gott att läsa. Men jag är så extremt långsam, så jag tror att din bok kommer ut innan jag blir klar med min.

2008-11-09 @ 23:11:28
URL: http://bosse67.blogg.se/
Postat av: Laila

Helt klart har du en bra personlighet, för den bilden blev ju snyggast!! Lite naturkänsla där...

Men den sista var ju intressant - men var glad att inte DEN uttryckte hurdan du är! :-D

2008-11-10 @ 17:01:24
URL: http://blogg.lailanorman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0