Några nattliga timmar med Pink Floyd.

Det var längesen.

image186

Kommentarer
Postat av: ElStiffo

(OBS Svarskommentar ej nödvändig...)
Sen du lyssnade på Pink F eller sen du hade 6 nakna kvinnor framför dig? (hö-hö-hööö :-)

2008-03-07 @ 08:10:21
URL: http://elstiffo.blogg.se
Postat av: Fröken Källgren

När jag kikar på vilken tid dina inlägg är inlagda så undrar jag, är du vaken dygnet om???
Isåfall, kan jag få några av dom pillrena du använder, jag behöver åxå mer vakentid =)

2008-03-07 @ 08:46:54
URL: http://siggelina.blogg.se
Postat av: Erik

Åh, denna härliga bild!
Minns när du visade denna kombination av en härlig grupps omslag och vackra kroppsmålade kvinnokroppar. Det var länge sedan... på den tiden datorer (med program som Photoshop) ännu inte kunde skapa detta. It's the real stuff.
Wish you were here (kan gälla för flera saker!).

2008-03-07 @ 10:37:11
URL: http://erik56.blogg.se
Postat av: Erik

Oj, nu kollade jag tiderna för inläggen...
Du körde på "the whole night" Bosse.
Tufft nattsurfande, akta ryggen!
Men anar musiknjutandet (med tanke på filmerna).
Men nu sussar du väl gott och djupt :-)

2008-03-07 @ 11:01:08
Postat av: Bosse67

Det händer inte så ofta, men det har hänt några gånger att jag varit vaken (mer eller mindre) två dygn i sträck. Nej, faktiskt inte för att jag tillfört min lekamen förbjudna medel. Jag vet inte riktigt vad det är som händer i kroppen när inspirationen och lusten att skapa infinner sig. Då blir det lätt många timmar vid datorn eller med papper och penna vid köksbordet. Jag nickar till ibland och får de där upp-piggande minuterna som driver mig vidare.

2008-03-07 @ 13:14:45
Postat av: Bosse

ElStiffo, den kommentaren var klockren - och retorisk. :-)

Fröken Källgren, jag har dessvärre inga intressanta piller att förmedla, men så snart jag funnit en välsorterad tobakist som saluför Level Mint ...

Erik, jo det blev hela natten med en massa musik, och i dag känner jag mycket följdenligt av ryggen.

2008-03-07 @ 13:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0