Vad händer här?


Kommentarer
Postat av: Erik

LOL :-)

Vilken härlig situation, ja utom för älskaren som hänger där i en arm...kanske blev han avbruten innan han hunnit komma till..?

Ja, underbar bild hur som helst! Tack för skrattet.

2008-06-10 @ 18:17:42
URL: http://erik56.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tjena Erik! Jag gillar ditt motto: "Att försöka göra minst en person glad varje dag ;-)." Önskar att jag kunde leva upp till det även jag. Borde skriva några små påminnelselappar med den sentensen och placera ut dem lite här och där i lägenheten ...

2008-06-10 @ 19:41:17
Postat av: ElStiffo

Själv har jag gjort det till en vana att lägga märke till när jag skrattar åt något för första gången varje dag. Oftast brukar det vara någon slags allmän reflektion över hur lustiga vi människor är. Eller över en egen tanke.

2008-06-12 @ 10:12:24
URL: http://elstiffo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0