Min bror Björn.

Jag fick en fin bild som jag inte hade tidigare. Tack Gunnel!


Kommentarer
Postat av: Fröken Källgren

Vilken fin bild.

Va kul att du kommer hit! Klart vi ska ses. Sandro tänkte nog åka hem på måndag men prata med honom så kanske han stannar.

Kram

2008-07-24 @ 19:44:56
URL: http://likas.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej där!

Kollade in din blogg lite nu och fick syn på att du hade lagt upp en bild på Björn, väldigt kul. Har inte sett så mycket bilder på alla mammas syskon (ni är ju sååååå många). Sparade ner bilden direkt skojj att ha! Vi ses kanske sen! Kram!

2008-08-02 @ 11:47:42
Postat av: Bosse67

Hej Marie! Va' kul att du tittat in. Jag fick fler bilder på Björn när jag var i Karlstad senast. En del av dem hamnar nog här på bloggen så småningom.



Det var kul att träffa dig och alla andra förra veckan. Hoppas att vi ses snart igen. Hör gärna av dig om du har vägarna till Stockholm.



Kram!

2008-08-07 @ 02:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0