Två vackert roterande klot

image80 image81

Kommentarer
Postat av: Erik

Vet inte hur min perseptionsförmåga är men jag ser bara ett klot.
Fast de snurrande bladet är fina.
Det finns nog många på Jamaica som skulle vilja ha den som en "disco-lampa"...
Såg musikdokumentären om Flower power i tvåan ikväll och njöt av många fina klipp. Tyvärr sista delen, Steve Hillage dök upp, skön kille med hip stil, ja hip ny stil. Från Ohm till modern dansmusik, Hillage håller stilen!
Ja detta nämnt med tanke på de snurrande bladen...

2008-01-18 @ 00:33:17
Postat av: Anonym

glömde bort,
du ser ung och energisk ut på ditt foto Bosse.
Är det så man blir av att kolla på dina giffar?

2008-01-18 @ 00:34:57
Postat av: Bosse67

Är det sant? Du ser inte den genomskinliga klotformen? Hm, ja i så fall kanske det är som du säger, något med din perception som inte funkar.
Hur menar du förresten, "det snurrande bladet" eller "de snurrande bladen"?

Vilket foto? Menar du giffen?

2008-01-18 @ 00:48:25
Postat av: Anonym

Jodå rätt uppfattat, jag menar ditt utbytta foto till den energiska giffen. Jaha, där vaknade korren igen, ja det blev ett t istället för n.
Det kan bli så ibland när jag skriver fort.
Tjingeling

2008-01-18 @ 03:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0