No comments

image58

Kommentarer
Postat av: Erik

Oj oj oj vad jag letat runt!
Sökt via både google och annan ofta bra sökmotor. Många olika träffar, men ingen som så att säga stämmer med din bild.
Knepigt, bilden ger flera infallsvinklar. Bara de olika datumen och olika rubrikerna...
Eller det lustiga "frimärket" med typiska ljudsymboler som play och stop och den lilla volymtrappan, men befriad från ursprungsland eller med någon typ av valör.
Volymtrappan (vet inte vad det heter, men jag har själv kallat den så) är lite av en favorit och ganska ofta ute på nätet får jag dra det upp till full volym.
Hmm, en bildgåta som jag kanske kan få svar på nästa helg? Fast jag vet inte om jag vill få svar.
Dessa val, ack dessa val!?
AB eller Expressen... inte lätt för Gösta Ekman i sketchen från "Lådan". Tage Danielsson spelar bra, med ökad irritation.
För egen räkning är det snart dags för valet; öl eller vin, båda smakar bra till middagsmaten.
Hur som helst, en illustration som har nerv och väcker frågor

2008-01-15 @ 13:57:23
URL: http://erik56.blogg.se
Postat av: Bosse67

Sök - och du skall finna.

;-)

2008-01-15 @ 14:06:22
Postat av: ElStiffo

En mystifikation helt klart.

2008-01-16 @ 11:47:09
URL: http://elstiffo.blogg.se
Postat av: Bosse67

Allt ska inte vara så jävla lätt, serverat och klart att tugga.

2008-01-16 @ 15:45:51
Postat av: Erik

Håller verkligen med dig Bosse!
Det mystiska är ofta det roligaste...
Färdiglagat är ofta trist.
Själv lider jag av de förklarande orden, för att hjälpa en elev eller mina egna barn.
Barnen är ju rätt stora nu, så...
Ska försöka bli mer mystisk ibland,
If you see what I mean...
På Filmvetenskapen ville de ofta tolka sönder filmer, ganska tröttsamt. Att bevara mystiken, det kan ge så mycket mer.

2008-01-16 @ 21:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0