Lookalike?

image73

What, me worry?

Kommentarer
Postat av: Erik

Härlig favorit i morfgänget!
Fast jag ser det som ett positivt betyg för Bush, för Alfred E Neuman är för mig en hjälte.
Det är inte generation två av Bush-presidenter, vi får väl se hur det går i valet. Finns två intressanta kandidater i det andra lägret. Vem som än skulle vinna av de två, så skulle det innebära "första i Förenta Staternas historia".
Kom att tänka på en fin sida med konstporträtt, olika damer från olika tider... ska forska vidare...

2008-01-17 @ 17:28:12
URL: http://erik56.blogg.se
Postat av: Bosse67

Jo, man ska väl inte sänka Alfred E till George B:s nivå.
Jag känner att jag nog måste ladda för ett inlägg om gamla Mad snart. Vill minnas att jag köpte nummer 1 av den svenska upplagan i början av 1960. Mer nostalgi att vänta ...

2008-01-19 @ 18:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0