Kanske var det den här ...

... du läste på toaletten på Bredgränd, Erik?

image45

Kommentarer
Postat av: Erik

Ja, minnet mitt glida ur fokus lite ibland... Där missade du chansen att slå vad (typ vinna en Selma) för jag hade gjort det angående Stenmarkboken. Men om inget kom i bokform förän 1990, ja då måste jag suttit där och skrattat åt någon annan humorist. En tanke dök upp, kan det varit Lasse O'Månsson? Visst kan det ha varit Don Martin, han får mig lätt att le. Minns så väl skrattande stunder på ditt dass, för mitt i skratten kom jag att tänka på att jag satt i anslutning till ett trapphus. Minns jag rätt hade du inte så många grannar i huset? Tur för dem. Angående lektyr, jag anser, precis som du, att god litteratur ska finnas på en bra toalett. En hård mage får jobba i fred när trevlig läsning finns och tiden känns kortare (för den som sitter där inne och läser, för eventuell väntande utanför kan istället tiden kännas lång, mycket lång).

2008-01-10 @ 13:08:49
URL: http://erik56.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0