Jag är tillbaka!

Alltså, som om det inte räcker med att kämpa mot alla de återkommande rökreflexerna, dessutom ser min internetleverantör Comhem till så att jag inte kommer ut på nätet under flera dygn. Det är i sådana här lägen som man är tacksam över att man lever singelliv, att stressen och aggressionerna inte behöver gå ut över någon stackare som lever i ens omedelbara närhet.

Men det finns glädjeämnen även under rök- och internetabstinensen. Det kommer en fascinerande Powerpoint-fil från Erik och en länk till en chockande och rolig video från Lasse. Tack grabbar! Pps:en kan jag inte lägga ut här, men väl länken till videon: http://shizzville.com/video/guaranteed-way-quit-smoking

image103

Kommentarer
Postat av: Fröken Källgren

detta börjar bli skrämmande. när jag sett ditt inlägg på min blogg, innan jag läste din, så undrade jag hur du klarade av att inte röka när du inte har internet!!!

2008-01-23 @ 19:41:30
URL: http://siggelina.blogg.se
Postat av: Erik

Blev lite nervös av filmen.
Efter hur lång tid bör en betongbalkong kollas, så man slipper filmens förlopp?
Gäller samma som med stambyten?

2008-01-23 @ 23:21:42
URL: http://erik56.blogg.se
Postat av: Erik

Ödmjukhet är en fin egenskap.
Ja, med tanke på din kommentar till ett av mina inlägg...
Såg om balkongfilmen och skrattade gott. Hoppas din helg var fin!
Du är väl fortfarande rökfri?

2008-01-28 @ 20:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0