Nu vet jag hur man gör ...

... för att få in en video från YouTube i bloggen. Det är faktiskt ganska enkelt och det ger en del möjligheter till utveckling av bloggandet. Risken är väl kanske att man hamnar och fastnar i en sorts utbyte av videor och att det tar överhanden på bekostnad av skrivandet. Å andra sidan, vad är det som säger att bloggande nödvändigtvis måste vara begränsat till enbart dagboksskrivande?

Här en liten kul video som jag trillade över häromnatten. Det finns en kort "anställningsintervju" i filmen som fick mig att tänka på dialogen med herr Chef i din blogg, Fredrika.

 

Kommentarer
Postat av: Erik

Det är ganska enkelt att gå också...
Jag minns hur mina barn kämpade med detta.
Speciellt Andreas, som efter hjärnhinneinflamationen fick börja om från början igen. Men han kämpade på och kunde snart gå!
Klart skojig video!
Håller med, vad säger att en blogg bara ska vara offentliga dagboksanteckningar? Inget!
Begränsningar är till för att spräckas, svårigheter finns för att övervinnas (med hjälp kan det gå enklare!) och vänskap mår bäst av att odlas, så den frodas och blomstrar.
Usch, redan har pollen börjat ge allergiska reaktioner, tidigt denna milda vinter!
Prosit!

2008-02-11 @ 14:33:08
URL: http://erik56.blogg.se
Postat av: Fröken Källgren

Min chef är ÄNNU snabbare ;)
Jag gillar att du äntligen anammat mitt skrivsätt. När får jag se det på din blogg ??? hi hi hi

2008-02-12 @ 17:44:23
URL: http://siggelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0