Jag hinner inte med allt!

Drar i gång last.fm och ut strömmar en serie ljuvlig musik utan att jag behöver välja själv: Art Pepper, Pedro Cabral, Matti Caspi, Keith Jarrett, Joe Satriani, Son de la frontera, Jan Garbarek, John Scofield, John McLaughlin, Electric Light Orchestra, Paco de Lucia ...

Drar även i gång den sociala sidan av mig själv och ringer upp några av dem som skickat julhälsningar: Greta, Åslög, Ulf, Anna Brita, Vicky, Eva ... Det finns fler att höra av sig till innan jag åter successivt försvinner in i asocialiteten nästa år. Men först ska jag handla mat och dryck så att jag står mig över nyår.

Kommentarer
Postat av: Erik

Så du kan säga som han i Lorry - De' e' mycke' nu!

Gott slut och ett riktigt Gott Nytt År Bosse :-)

2008-12-30 @ 16:36:02
URL: http://erik56.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0