En dans som gjord för mig!


Kommentarer
Postat av: Erik

LOL
Så galet, helt crazy! Står där och stampar, så ser paret så seriöst ut, tillknäppt. Anar att det är lite trixande (såg just om klippet igen)
Du skulle lägga på någon musik... (för mig var det helt tyst)
Ja utom att jag skrattade :-)
Tack Bosse!
tips. Fia har härliga teckningar, även de garvar man åt, kolla via min länk, väl värt besväret! ;)

2008-04-16 @ 20:28:04
URL: http://erik56.blogg.se
Postat av: Bosse67

Jo, lite musik skulle betyda en del där. Kanske någon töntig marsch-musik? Jovisst, har jag fixat lite med filmen, bland annat speedat upp den lite.

2008-04-16 @ 23:17:36
Postat av: Erik

Ursäkta Bosse, lockade dig till fel blogg. Du ska in på Vanjas blogg, hon har roliga bilder av Gunnar Haglund (säkert bekant namn för dig, eller?)
Hur som helst, LOL läge!
Ha en bra torsdag käre vän :-)

2008-04-17 @ 00:42:11
URL: http://erik56.blogg.se
Postat av: Bosse67

Tack, Erik. Jag har varit inne på Vanjas blogg helt hastigt, verkligen läsvärd. Kommer att återvända dit. Tänkte lämna en kommentar där, men det krävde ju att man först skaffade sig ett konto. Den som har ett Google-konto (jag har ett nånstans) och som av någon anledning skulle vilja avsluta det - den personen hamnar i en fullständigt sinnessjuk labyrint av moment22-upplevelser. Jag har fått ett mycket starkt intryck av att de inte vill släppa taget om den som en gång registrerat sig där.

2008-04-18 @ 16:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0