Ska jag börja blogga?

Frågan i rubriken är egentligen retorisk, jag har ju redan börjat.

Tyvärr upptäckte jag alldeles nyss att min webbläsare Firefox inte har stöd för uppladdning av bilder här. Svagt av blogg.se att inte ge stöd för det. Kanske gör det att jag kommer att avstå från den här sidan som blogg för mig. Det finns massor av andra sajter som tillåter browsers av alla de slag och som dessutom tillåter uppladdning av både ljud och videor - gratis!

Det går att komma undan den här begränsningen, men det kräver att jag läser igenom och förstår en lång beskrivning på engelska, och dessutom vidtar alla de åtgärder som krävs ... Jag får se hur det blir med det. Tills vidare får jag nöja mig med bokstäver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0