Liljeholmens nya centrum ...

... höjs över trädtopparna.





Kommentarer
Postat av: Erik

Uj vad det går undan! Nu var det ett tag sedan jag passerade, det märker jag =O

Men, var är köpgallerian, inne i berget? Ser ut som bostäder, det där gula..?!

2009-05-11 @ 10:47:31
URL: http://erik56.blogg.se/
Postat av: Bosse

Min gissning är att det blir bostäder upptill och butiker där nere. Det ska bli skönt när Liljeholms-kaoset förhoppningsvis är förbi om ett halvår eller så. Jag hoppas också att man släpper in någon så kallad lågprisbutik i området, typ Lidl och Willy's. Det vore bra om Konsum och Ica fick känna av lite priskonkurrens även i den här regionen.

2009-05-11 @ 12:24:02
Postat av: Erik

Det har du nog rätt i. Mer lågpris åt folket! För Konsum är inte billigt. Personligen avskyr jag dessa nya kassor i Konsum där man ska sköta kassajobbet själv. Jag som ofta har egen kasse (i tyg) med mig får klara problem... Trögt går det också. Har du testat? Stressar jag, så strejkar hela maskinen och måste "nollas" av personal. Vari ligger vitsen?

Postat av: Bosse

Jag har testat de nya kassorna och gillar dem inte. Vitsen för Konsums del är antagligen att man slipper avlöna kassapersonal, dvs minska utgifterna genom att låta kunden göra jobbet. Men vem tror att det skulle innebära sänkta priser?

2009-05-11 @ 22:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0