På väg bort?

Så sakteliga är jag kanske nu på väg bort från den här bloggen och blogg.se. Det känns nästan lite vemodigt efter 1 1/2 års bloggande på den här platsen. Min nya bloggplats på blogspot känns hittills något mer utvecklingsbar i olika avseenden, men jag är inte säker på att det beror på att det finns fler möjligheter där, kanske är det bara så att jag inte lyckats upptäcka alla kvalitéerna på blogg.se. Men titta gärna över till min nya blogg och kolla förändringarna.

Tyvärr upptäckte jag nyss att Blogger inte visar animationer som inlägg. Försökte lägga in en gammal favorit-gif där, den togs emot men visas endast som en stillbild. Men här på gamla blogg.se går det bra, så jag tar den i repris – alltså än en gång Kvindesystem:



Så här tråkig ser animationen ut på Blogger.

Kommentarer
Postat av: Laila

Du får skriva en kommentar hos mig, om du en dag stänger ner din nuvarande blogg helt o hållet, ifall jag missar det. Så att jag hittar dig igen alltså... :-)

2009-07-28 @ 16:18:49
URL: http://blogg.lailanorman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0