Kort om läget plus fem bilder från i går.

Svetten rinner och ryggen värker. Bra att jag var förutseende när jag köpte ett höj- och sänkbart datorbord för några år sedan. Med ryggskott går det inte att sitta vid datorn någon längre tid, det är lättare att stå.
Nu hoppas jag mest på ett rejält åskväder och att ryggen hinner bli bra till Kreta-resan.

Alltid lika vackert när hon långsamt och nästan ljudlöst glider fram i sommarnatten.


Till avdelningen udda flytetyg.

Imsevimse spinner sina nät intill balkonglådorna, jag river bort dem, Imse spinner nya.

En annan vinkel, ett annat ljus.

Jag vet inte om det är önsketänkande, men jag tycker mig höra ett avlägset åskmuller ...

Kommentarer
Postat av: Erik

Inte roligt om ryggen skriker... Du får väl ta några stärkande promenader i fotriktiga skor... Sköt om dig Bosse!

2009-07-04 @ 19:09:21
URL: http://erik56.blogg.se/
Postat av: Frida

Måste säga att jag verkligen diggar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-05-07 @ 18:21:24
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0