Lenas bilder

Det kom ett mail fyllt av vackra och roliga bilder från Lena i Spanien. Hon bor en bit utanför byn Navaluenga uppe i Gredosbergen. Inne i byn finns det tillgång till internet med bredband, men inte där Lena bor. Det är synd att hon inte har enkel och snabb tillgång till nätet. Om hon hade det så kunde vi kanske få se lite mer av hennes fina bilder och kanske också en del texter från hennes penna.
Jag åberopar ett gammalt löfte från Lena som ger mig möjlighet att lägga ut en del av hennes bilder på min blogg. Varsågoda och njut av den här sköna serien:








Jag tror att det är sonen Rocco till vänster och pappa Thor till höger.


Första gången jag mötte Thor skrämde han mig ordentligt, men efter tillsägelse från matte och husse blev vi skapliga kompisar. Undrar hur han kommer att reagera nästa gång vi ses ... ja, om det nu blir någon nästa gång, sånt vet man ju aldrig.


Rocco och Freaky.









Tack Lena, får vi se bilder på vackra Ventisca nästa gång? Här är en bild på henne som du tog för ett drygt år sedan:



Kommentarer
Postat av: Lena

Kul att bilderna kom fram; min relation till Tekniken är som du vet inte den allra bästa...

2009-01-07 @ 19:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0