Besök







Kommentarer
Postat av: Erik

Aha, du matar dessa lömska fåglar...

Förra titten tror jag bara det var två foton på besökinlägget (inget "mattrågfoto").

Har du trevligare besök också, jag menar mindre småfåglar!? ;-)

2009-01-14 @ 23:31:58
URL: http://erik56.blogg.se/
Postat av: Bosse

Hehe, jag förmodar att du är märkt av incidenten i Wien. Jodå, tanken är att talgbollarna ska vara föda för de små, så nu har jag lagt dem på ett trångt ställe där duvorna inte kommer åt. Ska sätta ut en skål med russin också, har hört att koltrastar gillar den sortens delikatesser. Fast jag tvivlar på att de kommer att sjunga på balkongen, de föredrar nog att göra det från någon trädgren.

2009-01-15 @ 11:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0