Susan Boyle :-)

Nu vet till och med jag, som alltmer sällan tittar på tv, vem Susan Boyle är. Min syster Nico har uppdaterat mig om vad som sker i Idol-världen. En ny Paul Potts-story alltså. Och skickliga är de, producenter, redigerare och andra inblandade i Idol-programmet; ingen tvekan där om hur man manipulerar en tv-publik för att uppnå största möjliga känsloeffekt. Därmed inget förringande sagt om Susan Boyles lysande framträdande. :-)


YouTube tillåter inte att man bäddar in den här videon i en blogg, så jag avstår från att kopiera och lägga in den på mitt YouTube-konto. Jag vill ju inte riskera att bli utslängd från YouTube tillsammans med alla videor jag laddat upp där. Men det är tillåtet att länka med en webbadress till Susan Boyle-videon, så klicka på bilden ovan och ni får höra en kvinna med en fin röst. Notera också hur smart redigerad videon är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0