7 april


Kommentarer
Postat av: ElStiffo

Härligt inlägg. Det skrivna ordet är mäktigt. Fint med en skärmbild. Skriv på!

2009-04-07 @ 08:52:52
URL: http://elstiffo.blogg.se/
Postat av: Erik "Semlan"

Men, i alla fall jag tycker du varit tydlig, väldigt tydlig. Din tid är ju din tid? Var egoist, du. Lycka till med skrivandet :-)

Kanske går bättre nu, utan telefon?

2009-04-07 @ 11:27:34
URL: http://erik56.blogg.se/
Postat av: Bosse

Stiffo och Erik, jag vet att ni förstår mig. Tack! :-) Allt gott till er.

Telefonen försvinner den 21 april.

2009-04-07 @ 12:41:02
Postat av: Lars E

Det är svårt att skriva ! Dra ur jacket, sluta tvätta strumpor och en sak till, sitt på Din rumpa och skriv ett antal ord eller timmar eller vad Du sätter som pensum varje dag och gör det utan att vattna blommorna eller något annat viktigt i flera dagar, så kanske Du får lite bättre samvete.

2009-04-07 @ 23:31:32
Postat av: Bosse

Ja, Lasse, det är svårt att skriva. Det vet jag efter att ha skrivit i 40–50 år, beroende på vad man räknar som skrivande. Det ligger en hel del i dina goda råd, det vet jag av erfarenhet. Tack ska du ha för tipsen, de tål att upprepas.

(En något längre och beskare kommentar har jag skickat som mail.)

2009-04-08 @ 09:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0