Gamla bilder i ny form

Fredrika har lärt sig att hantera en skanner, så nu skannar hon barndomsbilder för fullt och lägger ut dem på sin blogg. Kul, tycker jag (som också gärna skulle vilja ha en skanner). Jag hajade till lite extra när jag fick se en bild av Fredrika tillsammans med min bror Björn och hans häst Fjorod på en bild tagen i Skillingsfors, Värmland, 1982. Min bror dog för 25 år sedan, så alla bilder av honom som jag inte sett blir extra betysdelsefulla. Jag lånar bilden från Fredrika och lägger ut den även här, eftersom jag vet att den kommer att uppskattas av några som tittar in på min blogg ibland. Tack Fredrika! :-)


Kommentarer
Postat av: Fröken Källgren

Åh, är det din bror Björn =)

Jag har ett jättesvagt minne av att det va släkt till Sandro vi hälsade på, då hade jag rätt.

Kram

2008-11-21 @ 07:44:54
URL: http://likas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0