Quarnevalen igen.

Jag har inte riktigt bestämt mig för om jag ska resa in till city på lördag för att se årets upplaga av teknologernas Quarneval. Det är ett roligt spektakel, men jag är inte så pigg på att trängas med tusentals människor, och jag har ju redan sett ett antal Quarnevaler genom åren. Men funderingarna födde i alla fall tanken att göra ett litet bildspel av de bilder jag tog vid Quarnevalen 2005.



Som vanligt när stillbilder och/eller film måste gå igenom inte mindre än tre konverteringsprocesser, går det ut över den slutliga kvalité som resultatet får på YouTube. Det är trist, men tyvärr har jag inte funnit något sätt att kringgå otrevligheterna.

Kommentarer
Postat av: ElStiffo

"Come and say hello to my little friend" , en vidrig film men en rolig scen. Det är klart att vi ska ses.

2008-05-09 @ 08:37:57
URL: http://elstiffo.blogg.se/
Postat av: Bosse67

???

2008-05-09 @ 14:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0