Jipsea

Jipsea har jag bara träffat en gång, i Tel Aviv för ett år sedan, det var ett fint möte. Intressant tjej från San Francisco som bodde några år i Afrika för att sedan flytta till Israel där hon lärt sig hebreiska. Jobbar bland annat som dj, en reggaetjej. Dessutom fotograferar hon. Jag gillar många av hennes bilder. Nyss besökte jag hennes sida på Flickr och laddade ner några foton. Här är tre av dem, bildtexterna är hennes.

My neighbours.

A great spot in Tel-Aviv, Cafe Bialik will be displaying Oum Kul Tuv's art for one month beginning May 5.

A girl i saw on the street, thought she too colorful not to photograph!

Kommentarer
Postat av: ElStiffo

Yes, husväggsbilden är precis vad jag gillar i dag

2008-07-21 @ 15:29:56
URL: http://elstiffo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0