Julesnön har fallit!

image21

Kommentarer
Postat av: Semlan

Åh du fick mig att skratta hejdlöst åt filmen "Winter is coming to Stockholm" som ligger på YouTube. Ännu en liten pärla från Gröndal. Det är helt galet när du panorerar runt på balkongen för att försöka fånga snöflingorna på bild/film. Underbart, jag skrattade lika mycket när jag såg om den nyss!

2008-01-04 @ 02:09:32
URL: http://erik56.blogg.se
Postat av: Fredrika

Du är så duktig på å fota! Jag ska åxå börja ha min kamera i väskan så jag kan ta kort på allt å inget.

2008-01-04 @ 09:40:33
Postat av: Bosse67

Erik, haha, jag hade ingen aning om det humoristiska i situationen när jag filmade. Men nu har du fått mig att uppfatta den på ett annat och roligare sätt. Det känns bra. :-)

---

Fredrika, tack för ditt beröm. Jag tycker att det är en bra idé att du tänker ta med dig kameran i väskan. Nu är jag nyfiken på vad du kommer att plåta. Själv försöker jag tänka på att ta en bild av det som mina ögon av någon anledning vill dröja sig kvar vid. Så egentligen borde jag väl ha blivit "flickfotograf", hehe.

2008-01-04 @ 15:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0