Hur många giffar kan man lägga in ...

... innan sidan storknar?

image76

Kommentarer
Postat av: Erik

Det handlar kanske inte om när sidan storknar...
Ta en paus är du snäll.
Kanske blir det för mycke' av det goda...
Jag börjar få klara problem med allt blinkande.
Påminner om överlastade hemsidor med en massa banners och annat krafs som stör innehållet,
sådana sidor brukar jag lämna fort.
Men vem f-n e' ja' å styra dej...

2008-01-17 @ 17:33:20
Postat av: Bosse67

Precis! Du får väl blunda. Själv gillar jag välgjorda animationer, väldigt mycket till och med. Det kommer mera, var så säker.
;-)

2008-01-17 @ 17:50:35
Postat av: Bosse67

Hm, jag känner mig lite sugen på att konvertera giffen till film och ljudlägga den ...

2008-01-19 @ 14:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0