Några ord om sömn och kol.

Det normala är att jag vaknar efter cirka fyra, max fem timmars sömn. När jag vaknade i dag hade jag sovit utan att vakna i över åtta timmar. Fattar inte varför. Men, som sagt, jag har blivit tröttare sedan jag - höll på att skriva "slutade" men det har jag ju inte gjort - började med de här lite längre rökuppehållen. Efter syndandet för en dryg vecka sedan har jag nu gått in i en ny rökfri period. Den 18 mars ska jag genomgå en spirometri-undersökning. För den som inte vet det så är spirometri en undersökning av hur lungorna fungerar. Hoppas att de många årens rökande inte givit mig kol (kroniskt obstruktiv lungsjukdom), som ju är en sjukdom många har utan att veta om det.

Kommentarer
Postat av: Erik

Kol, hmm.
Den enda sorten som kan ge trevligt resultat är aktivt kol i en viss typ av apparater!
(Viss referens till äldre mail, for your eyes only.)

2008-02-18 @ 17:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0