OJ!



Jag har fått en överraskande utmärkelse från Kerstin som en av sju belönade fototrissare. Motiveringen får mig att känna en viss ... ja, hur ska man benämna känslan? Hedrad, kanske, eller är det att ta i? Men glad och sedd i alla fall. Så här löd Kerstins motivering för den manliga trion i septetten: "3 välförtjänta herrar som med sina välkomponerade och kreativt vinklade foton inspirerar till bildutveckling."

Tack Kerstin!


Nu har jag att uppfylla följande:

1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den (bilden ovan).
2. Länka till den bloggen du fick den ifrån.
3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

Det kanske tar ett tag innan jag bestämt mig för vilka bloggare jag vill belöna med denna utmärkelse, men tids nog ...
(Hm, anar jag inte redan nu en viss "nepotistisk" läggning hos mig.)

:-)

Kommentarer
Postat av: Erik

Hi, hi! Gillar din text Bosse. Snyggt skrivet och grattis till din utmärkelse. :-) Skojigt att hon gillar dina snygga foton. Jag ska kolla in Kerstins blogg senare idag. Må gott Bosse.

2008-12-04 @ 08:05:03
URL: http://erik56.blogg.se/
Postat av: Ninni

Grattis till dig också då!!Tack för dina vänliga ord!

2008-12-04 @ 21:06:18
URL: http://piona.blogspot.com
Postat av: Siri

Grattis!

wow, 12år? du mognade fort med andra ord,

fast du verkar ju ovanligt ung i sinnet nu...hmm.

du är nog ett mysterium Bosse. och somsagt, anta min utmaning nu!!

2008-12-04 @ 23:27:34
URL: http://barbiespussy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0