Julbilder

Jag firade jul i Karlstad tillsammans med Alessandro, Fredrika och Birgitta. Det blev några härliga dagar och halva nätter.




Precis som förra året fixade Fredrika julgodis.




Knäckkoket.




Även här var det Fredrika som grejade mumset. Hon är så snabb, jag fattar inte hur hon hinner med så mycket.




En del av Birgittas härliga julmat.


Det var återhållsamt under julgranen i år.


På Stora torget hade man satsat lite mer.








Sandro (efter julmaten?)


Kanske var det all julmaten som gjorde att våra hjärnor stod lite stilla när vi skulle komma på ord i det här spelet. Vi övergick snabbt till det lite roligare spelet "När och fjärran".


Juldagsfrukosten (om jag minns rätt).

Fredrikas blogg finns en ännu finare bildsvit från vår mysiga jul.

Kommentarer
Postat av: Laila

Ni ser ut att ha haft det väldigt mysigt med mycket gott att äta!

Gott Nytt År på dig!

2008-12-31 @ 14:54:08
URL: http://blogg.lailanorman.se
Postat av: Erik

Puh! Då fixade jag 800 inlägg mitt första bloggår. Det blev några Stenmarkare och annat skoj...

För önska dig ett riktigt Gott Nytt År! Må som du förtjänar (dvs sköt om dig, akta ryggen) så ses vi en bit in det nya :-) Sambon hälsar oxå!

2008-12-31 @ 17:15:02
URL: http://erik56.blogg.se/
Postat av: Erik

Hej igen, glömde bort dina fina bilder! ;-)

Vad brukar vara din specialité under julens förberedelser..? Fredrika verkar makalös på godistillverkning. Fast knäck brukar jag vara lite försiktig med, ja det har sina orsaker ;-) Ja, jag tror inte julhandeln kom upp i några nya rekord denna jul!? Vi tog det också ovanligt lugnt med julklappar, fast lite blev det...

Fina bilder, nu ska jag kolla på mer bilder :-)

2008-12-31 @ 17:18:52
URL: http://erik56.blogg.se/
Postat av: Bosse

Tack Laila, gott nytt till dig med.



Du har bloggat och kommenterat duktigt, Erik. Bloggvärlden verkar vara rätt forum för dig. Nu har du rätt att ta det lugnt ett tag. Gott nytt till dig och din familj!

2008-12-31 @ 18:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0