Lasse Gjertsen fra Norge

Innan jag går ut för en längre promenad i solskenet vill jag presentera en gla gutt för min lilla skara av otrogna läsare: Lasse Gjertsen. Denne rolige norrman är känd för många av YouTubes tittare. Den video som visas här har betittats över åtta miljoner gånger på YouTube. Jag står säkert för minst 25 av de gångerna.
Den som vet något om filminspelning, klippteknik, ljudläggning, synkproblem och liknande har kanske speciella förutsättningar att beundra den här mannen. Men även utan sådana erfarenheter kan man få sig ett gott skratt när han släpper loss vid trummorna och pianot. Ha det så kul tillsammans med Lasse:



Det finns mer av Lasse Gjertsen på YouTube, sök på lassegg.

Kommentarer
Postat av: Erik

lol!
Vilken underbar kille, fin blandning av humor och en låt som det svänger om. Även om Lasse själv skriver att han inte kan spela vare sig trummor eller piano i slutet. Just hans trumspel, med ibland flygande trumpinnar. Jag älskar det!
Troligen dagens garv Bosse. Härligt :-)

2008-04-14 @ 15:33:23
URL: http://erik56.blogg.se
Postat av: Bosse67

Jag visste att du skulle uppskatta Lasse, Erik. Om jag inte missminner mig så har du sett videon förr, eller? Hoppas att några andra gillar den också. Men det får jag nog aldig veta, för min lilla läsarskara är inte mycket för att lämna kommentarer här. Tyvärr :-( .

2008-04-14 @ 17:19:57
URL: http://bosse67.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0