Draft: Lördag, jag ...

Lördag, jag rör mig mellan tre olika rum: köket, datorrummet och rummet som jag inte funnit ett namn för. I köket skriver jag om barndomen på 1940-talet, i datorrummet bloggar jag, i rummet utan namn ... jag vet inte än. Kanske är jag på väg in i en period av svartvita bilder?

Bloggen har flyttats till en ny server. Där fungerar det dåligt. Inläggen kommer inte upp till publicering på det sätt som de gjort tidigare. Det är irriterande. I går stod jag i kontakt med supporten på blogg.se, de hjälpte till efter bästa förmåga, men problemen med bloggen kvarstår.

Kommentarer
Postat av: Erik

Aj då, låter ju inte så kul...

Hoppas det löser sig, fort.

Trist om dina blogginlägg inte når ut till oss läsare pga hög strulfaktor :-)

Måste säga att texten som ska kopieras vid kommentarlämnande är ganska svårläst.

Är lättare med det gamla systemet :-)

2008-04-26 @ 12:16:04
URL: http://erik56.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0